Tuesday 29 January 2013

It's MAT LUTHFI y'all !!



Seriously lately aku kerap berkunjung ke youtube & layan mamat sorang nih. before this kalau ke youtube aku dok click lagu2 lah video music lah yada yada yada.....
beberapa bulan lepas aku start seronok plak tengok video dia ni.
MAT LUTHFI !!
pecah perut aku tergelak2 malam2 buta ! yang aku tau dia student belajar kat Aussie course tak berapa pasti maybe architecture. nanti aku buat research lain hehe..
So aku nak suggest bagi sesiapa yang tengah stress jom layan Mat Luthfi.  Confirm bole release babe! Pasai apa? Pasai loghat Kedah dia mak kau... pekat gile, comel dowh! 

meh aku selitkan my favourite video:





Funny giler dia ni .. agaknye boring kut dok kat sana tu yang dok buat video merapu. tapi ada message okay ..

Pesanan kepada hang Mat Luthfi, buat banyak lagi video so that aku x bosan malam2 hehee!

Till then,
XOXO

Fyrose

4 comments:

  1. Pai, kte da tgk vid2 dia dr taun lepas pai..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kau mcm tak kenal kite... Kebizian melampau ! Nasib baik dah kenal tahun ni hahahaaa

      Delete
  2. kikikiki.
    aku memang suka dengan beliau neh :D

    ReplyDelete