Monday 17 September 2012

Misi Mencari Jam Yang Tak Pernah Habis

Assalamualaikum...

Aku nak buat pengakuan ikhlas sesungguhnya pencarian jam tangan aku x penah berkesudahan sejak akhir2 ini. ini semua gara2 influence dari jiran aku a.k.a Mr Syafiq . Dia lah informer aku, i mean untuk segala mak nenek gadgets, watches, cars or apa saje u just name it.. or senang cerita he's like my walking dictionary. Thank You :)
 ....and Yes, aku dah pun beli jam yg kedua untuk bulan ini muahahaaa.. It's Nixon Re Run Gunmetal Digital Watches. Yeayyyy !! 



Rambang mata mak ..


This is cool watch, sama lebih kurang macam Casio haritu cuma brand berbeza, function lain sikit and of cos harga dia pun lain ye tuan2. It's unisex, laki2 pun bole pakai prompan pun bole pakai..
ada 5 colors, Gunmetal, All Gold, All Black, All Silver and Black .
Konon2 nak beli Gold color tapi jiran aku cakap ambil lah yang Gunmetal tu instead of Gold sebab color tu limited edition and aku dah ada 2 jam color Gold. FYI Scha Alyahya pakai yg Gold Color tu ye .. hiks !
jadi kesimpulannya aku ambil lah Gunmetal itu :) 
Dia simple, nice and senang cite cantik lah pabila dah melilit tangan anda hehe !



 Tuan tanah men'try' Gold color 

Mengalami kekonfiusan untuk memilih...



 Hasil tangkapan hehe .. ;p



 Kene upah budak ni hehe. thanks teman aku ya!


Sesiapa yang berkenan nak beli jam ni samada untuk diri sendiri, pasangan, keluarga, ibu, ayah, kakak, abang, jiran tetangga bole lah ke Parkson KLCC dan pergi ke tingkat 2 tempat jam2 tu.. :)

*Stop! Enggak mau lagi beli jam baru ya buk..

Thank u for reading this entry & happy shopping!


4 comments: