Tuesday 25 September 2012

It's H&M peeps !!

Assalamualaikum..

Last week Grand Opening H&M telah pun berlangsung. Ada party mlm tu (20th Sept) tapi aku x involved dgn party2 bagai tu ye .. Ramai la VIP, retis2, fashionistas2.. 

H&M? Ape? Kat Mane?

H&M ni Swedish fashion store, collection die simple, up-t0-date, chic eh macam2 lagi yg bole membuat mata korg x berkelip bila dah kat dlm store tu. harga pun ada murah ada mahal.. 
so last week, H&M kat Lot 10 telah pun dibuka. mula2 tu aku pergi jalan2 kat pavi pastu nampak org dok kelek paper bag H&M tu.. aku pun macam "huh? H&M dah buka?... okay, kene pergi like NOW!!!" tp ropa2nya mlm tu hanyalah grand opening dia, sah2 lah aku x tersenarai kan.... hampa !
So aku cakap dgn jiran, ape pun terjadi sok pagi tu aku kene jugak pegi . tp sedih bila pergi on 21th Sept tu which is hari jumaat, store tu x bukak plak. aku dgn machonya telah menebalkan muka pegi tanya kat pakguard melayu tu hahaa.. 

"Bang, store ni buka pukul berapa ye? sb dlm dah terang"
"Harini tutup dik, sok pagi baru buka pukul 11 pagi"

Aku pun... What???

"okay bang, terima kasih" sambil senyum simpul kat abang tu huhu
 Sekali lagi aku pulang dengan rasa hampa :( dalam hati x sabar nak tunggu sok plak hehe

So sabtu tu aku pun dtg dgn jiran, sampai je entrance H&M Lot 10 tu.. Ya Rabbi, ramai gila org ! macam semut and the worst thing is kene Q up panjang berjela ! aku ku redah sajo! 

Everybody is going crazy !


Muke excited beratoq!

Pilih2... mai2..

Dlm beg ada, kat tgn pun ada. ya, aku mmg tamak ;p
Wajah2 genbira bebrapa jam selepas itu hehe

Well this is my neighbour, i mean a helpful neirghbour. The best neighbour i ever had ! thanks Syafiq :)

Hasil tangkapan

FYI, H&M ada semua barang yg wanita perlu dan ingini. baju, seluar + jeans, dress, blouse, jacket, skirt, socks, shoes, accessories, lingeries, bags etc.


So, segera buat lawatan anda ke H&M Lot 10. bawak akak abang jiran ibu bapak sepupu sepapat skali sb u need the whole day kat sana hehee..

Happy shopping & THANKS FOR READING THIS ENTRY !
XOXO





No comments:

Post a Comment