Wednesday 12 September 2012

Back To School

Hello...

Jam menunjukkan pukul 12.02 malam..dan ya, di tengah malam mcm ni saya masih lagi menghadap computer riba, menekan keyboard.. pfftt 

Back to normal,

So, hows ur weekend guys? ~~ ceh bajet retis byk peminat padahal follower pun takdak hahaha....

Last week setelah puas spend time kat kampung, aku balik ke ibu kota ini untuk meneruskan sisa2 kehidupan aku yg penuh ranjau dan duri. Sebab class untuk second semester aku start on 10th Sept.. and now, aku baru blk dari class + meronggeng2.. byk rupanye gosip yg aku x update dgn classmates aku hehe..

 last week jugak aku sibuk uruskan hal berkaitan scholar . duk turun naik turun naik bangunan sana sini, mintak cop pengesahan (sila buat muka tebal untuk minta cop pengesahan ya) .. phewwww, and esok akhirnya bole hantar semua document. yeayyy !

Sem ni aku ada 5 subject yang akan membuatkan aku menjadi burung pungguk setiap kali assesment bermula. Sesi tak tidur malam berhari2 pun start lah hujung2 sem nt, dan setiap hujung sem tu lah aku jarang2 skali nak amik gambar sb mata dah macam panda u alls! xpelah, tinggal 1 sem je lepas tu itew dah merdeka hehe ;p 

 My WorkStation for 2nd Sem dekat studio, comel je :p

Classmates aku, Syafiq & Ayie


Hopefully sem baru ni aku bole perform mcm sem lepas . Insyallah :)
Chaiyok Chaiyok !!



Good Nite & Thanks for reading this entry :D


No comments:

Post a Comment