Thursday 24 January 2013

Tamat Semester 2

Assalamualaikum...

Dengan ini saya nak umumkan bahawasanya saya dah pun selesai semester 2 ! yeayyyyy!!!
so tinggal lagi 1 semester lepehtu dah boleh grad :)

Now boleh rasa senang lenang, goyang kaki, cantik2 comel2, tak payah serabut kepala lagi selama 2 bulan akan dtg ni. tp start march nanti bermula lah balik episod tak cukup tido & nightmare i..semester depan will be final and last semester. gulp!

So ape yang aku buat sem 2 ni? nak tau meh scroll bawah  =____=





interior untuk conceptual store.



Panel untuk thesis aku. owh btw tajuk thesis aku :
RETAIL DESIGN: DESIGNING A NEW CONCEPTUAL STORE FOR
 HIGH-END MARKET FOCUSING ON CHILDREN'S WEAR.
Yes, tajuk memang bapak panjang. nak buat high- end market saje kau kan peros kan..

 

Panel aku AO size. aku ada 10 AO.. ya, silakan melabur beribu2 ringgit di kedai print ! :(



Ni le interior tu. ihik.. malu~~~~


Different views senang nak present..



owh tak ketinggalan, panel jiran aku. tajuk dia Transport Design For City Dwellers.
Sebenarnya panjang lagi tapi lebih kurang macam tu lah tajuk dia.
aku pun dah tak ingat dah ...



Ini 3D project aku. mak aiiii buat ni ko boleh rasa mcm otak menggelegak susah nya!
sampai nanges2 i tau ..


Mari raikan nya !
Wuhuuuu......



Lepas je submit semua keje2 assignment2, masa untuk bersuka ria. jadi budak2 yang mendapat tajaan biasiswa dari kerajaan (pergh nak mention jugekk) dengan rela hatinya plan nak buat makan2 bersama lecturer2 yang dikasihi dekat Port Klang. Sedap jang oii.... seafood semua segala mak nenek ada. tapi aku tak sempat nak ambil gambaq makanan dek kerana nafsu makan yang sangat tinggi dan lapar tahap gaban. so tengok je lah ape yang ade kat bawah ni hehe

Ni lah tempat kejadian..



menghirup udara malam sambil menunggu VVIP & Otai2..


Ini Lola, dia sangat pandai memasak. sodap plak tu....



Ustazah berkaraoke u alll !!!



Sebelom balik posing dulu..



Special gift (Rare Item katanya..) tapi cantik, saya menyukainya .


So sama2 kite nantikan result yang bakal keluar tak lama lagi. adakah 4 flat lagi? adakah? adakah? nebes mak nak tunggu !
Dan jangan lupa semester yang terakhir yang bakal menjelma 2 bulan lagi.
at the mean time, kite enjoy !!!


Happy Reading Guys,
XOXO

Fyrose

No comments:

Post a Comment