Monday 15 July 2013

I'M BACK !!

Assalamualaikum... dan Salam Ramadhan,

I'm back !!!!

Saya kembali setelah berhempas pulas siapkan final project untuk master program i dan pulun siapkan thesis dan selesai Viva .. Fuhhh ~~ lega kau ! rasa released semua tekanan & stress tubuh badan. Alhamdullilah, aku berjasa siapkan semua dengan jayanya *sesekali angkat bakul sendiri tak salah kan... mihmih..
And actually thesis aku pun dah boleh buat hard cover. Kalau semua okay, aku akan convo Novermber ni . Yeayy !!
 
Sepanjang peninggalan aku, chewah... ada banyak perkara berlaku dan tak sempat nak share di sini.. tapi takpe aku akan share slow2 nt kay.. so stay tuned!


Before aku chiao, anda boleh layan video yang ermmmm kurang cerdik oleh adik perempuan ni, tapi i like part yang dah alih suara tu LOL .. 
tata !



2 comments: